Vše o nákupu
Doprava po ČR
Vaši objednávku odesíláme po jejím uhrazení, pokud jste zvolili platbu převodem nebo kartou, a ve shodě s dostupností zobrazené u jednotlivých produktů. V případě platby na dobírku je odeslání opět ovlivněno možností dostupnosti.
Zásilkovna při nákupu pod 3.000 Kč s platbou předem 70,-Kč.
Zásilkovna při nákupu pod 3.000 Kč s platbou na dobírku 100,-Kč.
Zásilkovna při nákupu nad 3.000 Kč s platbou předem, a platbou na dobírku zdarma.
PPL při nákupu pod 3.000 Kč s platbou předem 70,-Kč.
PPL při nákupu pod 3.000 Kč s platbou na dobírku 100,-Kč.
PPL při nákupu nad 3.000 Kč s platbou předem, a platbou na dobírku zdarma.
Zaslání do zahraničí.
Zasíláme do celé EU za 300,-Kč.
V případě ostatních zemí bude poštovné nastaveno individuálně.
Platba
Zboží je u nás možné platit:
Online kartou
Bankovním převodem na účet 2800010759/2010 a jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky
Dobírkou při zaslání
Pro mezinárodní platby:
IBAN: CZ68 2010 0000 0028 0001 0759
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Vrácení, nebo výměna:
Zakoupené zboží u nás můžete vrátit nebo vyměnit v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zakoupené zboží u nás můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dní. Podmínkou je, že zboží musí být úplné, nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním nepoškozeném obalu. Podrobné informace naleznete v Obchodních podmínkách. Před zasláním nás prosím informujte na info@seleste.cz
Reklamace:
Záruční lhůta je 24 měsíců, faktura slouží jako záruční list. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho používáním. Kupující je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými v sekci Péče o šperky. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží k nám nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.
Obchodní podmínky:
1/ Úvod
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě kupní smlouvy uzavírané mezi námi (dále označován zájmenem „my“) a kupujícím (dále označován zájmenem „vy“ nebo jen „kupující“) prostřednictvím našeho online shopu. Objednáním zboží na seleste.cz poskytujete svůj souhlas s tím, že budete vázán podmínkami uvedenými v tomto dokumentu.
2/ Kontaktní údaje
Telefon: +420 774 332 342
Email: info@seleste.cz
Provozovatel: Radim Slovák
Sídlo: Na Pančavě 519, 538 51 Chrast
IČ: 01026461 DIČ: CZ7805313593
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Zapsaná: Obecní živnostenský úřad Chrudim
Nejsme plátci DPH
Provozovna/ atelier: JARA, Radim Slovák
Na Pančavě 519, 538 51 Chrast
3/ Kupní smlouva
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká v okamžiku vašeho převzetí zakoupeného zboží. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Berte prosím na vědomí, že nejsme povinni uzavřít kupní smlouvu, zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily povinnosti vůči nám. Uvedené ceny jsou v CZK a jsou konečné. Nejsme plátci DPH.
4/ Poškození zboží při přepravě
Pokud se zboží poškodilo při přepravě, neposílejte nám ho zpět, ale ihned vyfoťte obálku / krabici i její obsah, aby bylo vidět zabalené zboží a následně zboží vyjměte a vyfoťte jej tak, aby bylo vidět jeho poškození. Tyto fotografie zašlete mailem na info@seleste.cz, reklamaci pak řešíme přímo s naším přepravcem. Reklamaci dopravce příjme maximálně do 3 dní od doručení.
V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo stranami ujednáno, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení Zboží.
5/ Jak reklamovat?
Chcete reklamovat zboží? K oznámeným reklamacím se snažíme přistupovat rychle a vstřícně. Napište nám email na info@seleste.cz, nebo navštivte stránku Kontakt, kde nám zanecháte zprávu.
Záruční lhůta je 24 měsíců, faktura slouží jako záruční list. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho používáním. Kupující je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými v sekci Péče o šperky. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží k nám nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní. Pokud nebude možné zboží opravit, zašleme vám do 14 dnů na váš účet částku za zboží zpět.
6/ Výměna a vrácení zboží
Pokud vám zakoupený produkt nesedí, není problém jej vrátit. Zakoupené zboží u nás můžete vrátit nebo vyměnit v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zakoupené zboží u nás můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dní. Podmínkou je, že zboží musí být úplné, nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním nepoškozeném obalu. Podrobné informace naleznete v Obchodních podmínkách. Před zasláním nás prosím informujte na info@seleste.cz. Poté odešlete na adresu naší provozovny JARA, Radim Slovák
Na Pančavě 519, 538 51 Chrast. Po obdržení vráceného zboží zašleme zpět odpovídající částku převodem na účet do 14 dnů ode dne našeho přijetí navráceného zboží. Zboží vracejte nové, kompletní, nepoškozené, bez známek opotřebování, v původním obalu. Vrácení nebo výměna se nevztahuje na nákup poukazů.
7/ Cookies
Náš online shop používá k správnému fungování cookies. Procházením a nakupováním u nás souhlasíte s jejich ukládáním. Díky cookies můžeme náš online shop rozvíjet a vylepšovat. Veškeré informace osobního charakteru považujeme za důvěrné a tak s nimi také nakládáme. V případě, že nesouhlasíte s využitím cookies, může postupovat podle pokynů uvedených v záložce svého internetového prohlížeče „help“ a deaktivovat ukládání souborů cookies ve svém počítači.
8/ Zasílání obchodních sdělení — náš newsletter
O novinkách, nových produktech a příležitostech využít probíhající akce je kupující informován pravidelnými e-maily. Pokud o ně ale nestojíte, jednoduše je přímo v zaslaném newsletteru odhlaste. Prodávající nemá povinnost tyto e-maily posílat všem kupujícím. Přihlásit se k jeho pravidelnému odebírání můžete zde.
9/ Ochrana vašich osobních údajů
Informace o zákaznících uchováváme v souladu se zákony ČR. Nákupem souhlasíte se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi. Informace uchováváme pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Tyto osobní údaje nepředáváme žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nezbytném pro doručení zboží.
Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající.
Identifikační a kontaktní údaje správce: viz bod 2 - naše kontaktní údaje.
Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování.
Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo (případně doplnit další údaje, které se budou zpracovávat – platební údaje atp.).
Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.
Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů
Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům:
a) smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo;
b) provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde: sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
Doba uložení
Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.
Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku 2023). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2021). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.
Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2022, musí být faktura uchována do konce roku 2032). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.
Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům
Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
a) na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
b) na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
c) na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
d) na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
e) na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti.
V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.
10/ Vlastnická práva designérů zastoupených v našem shopu
Všechna práva duševního vlastnictví, jako jsou ochranné známky realizované návrhy, fotografie na www.seleste.cz zůstávají v našem vlastnictví nebo ve vlastnictví poskytovatelů licence.
11/ Různé
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Upozorňujeme, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné nedostatky a mohou být aktualizovány. Prodejce může kdykoliv změnit produkty a služby popsané na svých stránkách. Máme právo tyto podmínky v případě potřeby updatovat či doplňovat.
12/ Zakázková výroba
(neboli Zboží vyrobené či upravované přímo na míru dle požadavků Kupujícího, týká se zejména snubních a zásnubních Prstenů)
SELESTE nabízí službu zajistit Kupujícím výrobu šperku dle jeho konkrétních požadavků. Tento způsob Zakázkové výroby má specifický režim, zejména co se týká plateb (je v takovém případě požadována zálohová platba), termínu dodání (ten je domluven individuálně a je potvrzen e-mailem), odstoupení od smlouvy a úpravy daných šperků.
Co se týká odstoupení od smlouvy u Zakázkové výroby, tak v souladu s ustanovením § 1837 Občanského zákoníku nemůže Kupující odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
● dodávka Zboží (např. šperku) upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu,
● dodávka Šperku, jehož cena (nebo cena jeho komponentu) závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
Výměna Šperku o jiné požadované velikosti a jiné úpravy šperků
A) běžně dostupných na e-shopu: Kupující je oprávněn požádat Provozovatele (osobně, telefonicky či e-mailem) o výměnu Šperku zakoupeného v Internetovém obchodě shop.czechdesign.cz za stejný Šperk o jiné požadované velikosti. Provozovatel takové žádosti vyhoví, pokud jsou splněny všechny tyto předpoklady:
a. daný Šperk je u Provozovatele skladem,
b. Kupující požádal o výměnu dodaného Šperku do 14 dnů ode dne doručení příslušného původně zakoupeného Šperku, a
c. Kupující Šperk doručit Provozovateli v původním obalu, spolu se všemi dokumenty týkajícími se předmětného Šperku, které obdržel
při jeho koupi, dodání a převzetí. Spotřebitel je povinen zásilku pojistit pro případ poničení či ztráty.
d. Provozovatel kupujícímu e-mailem potvrdí, zda je schopen příslušnému požadavku na výměnu Šperku vyhovět.
Kupující nese náklady spojené s výměnou takového Šperku (jedná se zejména o náklady spojené s vrácením původního šperku a zaslání šperku o nové velikosti). Výši kalkulovaných nákladů sdělí Provozovatel Kupujícímu e-mailem. V tomto případě se Šperk stává Zbožím na zakázku a řídí se pokyny pro zboží na Zakázku dle těchto obchodních podmínek.
Ochrana osobních údajů:
1/ Základní ustanovení
1. Tato pravidla nakládání s osobními údaji společnosti Radim Slovák - JA-RA, IČ: 01026461 DIČ: CZ7805313593, se sídlem: Na Pančavě 519, 538 51 Chrast, (dále jen: „správce“) upravují zásady zpracování osobních údajů návštěvníků webových stránek www.seleste.cz (dále jen „webové stránky“), zejména jejich registrovaných uživatelů (dále jen „uživatel“) a zákazníků, kteří učiní prostřednictvím webových stránek objednávku (dále jen „zákazník“).
2. S jakýmikoli připomínkami ohledně zpracování osobních údajů, nebo v případě uplatnění svých práv se na nás můžete obracet:
adresa: Na Pančavě 519, 538 51 Chrast
email: info@seleste.cz
telefon: 774 332 342
3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
2/ Jaké osobní údaje zpracováváme
1. Údaje poskytnuté zákazníky. Zpracováváme osobní údaje o uživatelích a zákaznících. Primárně jsou zpracovávány osobní údaje, které nám sami poskytnete při registraci nebo při vytvoření Vaší objednávky.
Tyto údaje zahrnují zejména e-mailovou adresu a v případě zákazníků i jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo a platební údaje. Pokud budete chtít, můžete uvést i další údaje, například adresu zaměstnání nebo poznámku o možných časech doručení.
2. Údaje z Facebooku. Z Facebooku neshromažďujeme žádná osobní data.
3. Údaje získané prostřednictvím cookies. Pokud jste ve Vašem prohlížeči povolili ukládání cookies a souhlasíte s jejich používáním, získáváme údaje o návštěvě webových stránek, prohlížených produktech a další aktivitě na webových stránkách. Určitě nesbíráme ani jinak nezpracovává jakékoli citlivé osobní údaje zahrnující např. údaje o Vašem zdravotním stavu, vyznání či přesvědčení apod.
3/ Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
* plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
* oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
* Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
2. Účelem zpracování osobních údajů je
* vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
* zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
4/ Doba uchovávání údajů
1. JA-RA – Radim Slovák zpracovává osobní údaje za účelem plnění smlouvy po celou dobu vyřizování objednávky, včetně jejího zaplacení a doručení zboží. Ze zákona následně uchováváme některé údaje obsažené v účetních dokladech.
2. Obchodní sdělení jsou zasílána uživatelům po celou dobu, po kterou trvá souhlas s jejich zasíláním. V případě zákazníků jsou obchodní sdělení zasílána do doby, než dojde k odhlášení jejich odběru, případně do doby, než je vznesena námitka proti zpracování Vašich údajů za tímto účelem. Nejdéle jsou však obchodní sdělení zasílána po dobu 5 let. Poté požádáme o udělení nového souhlasu.
3. Údaje získané pro marketingové účely prostřednictvím cookies zpracováváme po celou dobu trvání souhlasu s používáním cookies, tj. po dobu, kdy ukládání cookies povolíte ve svém prohlížeči, případně do doby, než je vznesena námitka proti zpracování Vašich údajů za tímto účelem.
4. Další zpracování osobních údajů nad rámec uvedených lhůt provádí JA-RA – Radim Slovák pouze v případě, že je to nezbytné pro splnění povinností vyplývajících z právních předpisů, které se na JA-RA – Radim Slovák vztahují.
5/ Kdo má přístup k osobním údajům (subdodavatelé správce)
1. S Vašimi osobními údaji pracují zejména naši pracovníci podílející se na vyřízení Vaší objednávky a dodání zboží či služeb.
2. Správce dále pověřuje zpracováním osobních údajů další subjekty, jako tzv. zpracovatele. Zpracovatelem se rozumí každý subjekt, který zpracovává osobní údaje pro JA-RA – Radim Slovák pro účely a způsobem, které jim stanovíme. Jedná se např. o společnost zajišťující dopravu objednávek, zajišťující služby provozování e-shopu, naše externí účetní společnost a podobní.
3. zajišťující marketingové služby – zejména Mailchimp (rozesílání newsletterů), Facebook Inc. a Google LLC (nástroj on-line marketingu) a další.
4. Správce předává osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou pouze poskytovatelé mailingových služeb (Mailchimp) / cloudových služeb.
6/ Jaká jsou Vaše práva
V souvislosti se zpracováním osobních údajů se na nás můžete obrátit a požadovat:
* Informace ohledně osobních údajů, které zpracováváme, ohledně účelu a povaze zpracování osobních údajů, včetně informace o případných příjemcích osobních údajů mimo JA-RA – Radim Slovák.
* Přístup k údajům, které jste nám poskytli.
* Opravu osobních údajů, pokud jsou jakkoli nepřesné nebo neúplné.
* Vysvětlení a odstranění závadného stavu (např. blokaci, opravu, doplnění či likvidaci osobních údajů),
* Výmaz osobních údajů (tzv. právo být zapomenut) nebo jejich omezené zpracování, pokud již nejsou potřebné pro uvedené účely,. V rámci splnění uvedených podmínek Vaše údaje zcela nebo částečně zlikvidujeme.
* právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I odst.2 těchto podmínek.
* Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
7/ Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. JA-RA – Radim Slovák dbá na bezpečnost Vašich údajů. Nakládání s osobními údaji probíhá plně v souladu s platnými právními předpisy, včetně obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). JA-RA – Radim Slovák klade při zpracování osobních údajů velký důraz na technické i organizační zabezpečení zpracovávaných údajů.
2. Veškeré osobní údaje v elektronické formě jsou uloženy v databázích a systémech, k nimž mají přístup pouze osoby, které potřebují s osobními údaji bezprostředně nakládat pro účely uvedené v těchto pravidlech, a to pouze v nezbytném rozsahu. Přístup k těmto osobním údajům je chráněn heslem a firewallem. Zabezpečení osobních údajů je ze strany JA-RA – Radim Slovák pravidelně testováno a ochranu průběžně vylepšujeme.
8/ Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
4. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 18.1.2022.